Програма
постійно-діючого психолого-педагогічного семінару для вчителів
"Майстреність педагогів в організації патріотичного виховання учнів"
Схвалено засіданням кафедри теорії і методики виховання Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради (протокол № 1 від 18 січня 2017 року)
Укладачі:
Падалко О.В. - заступник директора з навчально-виховної роботи Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Нижньосірогозької районої ради
Хижняк О.Ю. - практичний психолог Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Нижньосірогозької районої ради
Схвалено засіданням кафедри теорії і методики виховання Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради (протокол № 1 від 18 січня 2017 року)
Укладачі:
Падалко О.В. - заступник директора з навчально-виховної роботи Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Нижньосірогозької районої ради
Хижняк О.Ю. - практичний психолог Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Нижньосірогозької районої ради
ПРОГРАМА ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Київ - 2014 рік
Автори:
Бех І.Д. доктор психологічних наук, дійсний член АПН України, директор Інституту проблем виховання АПН України;
Чорна К.І. кандидат педагогічних наук, завідуюча лабораторією морального та етичного виховання Інституту проблем виховання АПН України
Київ - 2014 рік
Автори:
Бех І.Д. доктор психологічних наук, дійсний член АПН України, директор Інституту проблем виховання АПН України;
Чорна К.І. кандидат педагогічних наук, завідуюча лабораторією морального та етичного виховання Інституту проблем виховання АПН України
Резолюція районної науково-практичної конференції «Виховання особистості: національно-патріотичний вимір»
файл:
Скачать 442 Кб
План роботи Ресурсного центру національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді «Патріот» у 2016 р.
файл:
Скачать 16 Кб
УДК37.017.4
ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ МЕДІАОСВІТИ В АСПЕКТІ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ОРІЄНТАЦІЙ УЧНІВ
Кузьміч Тетяна Олександрівна (м. Херсон)
Патріотичне виховання старшокласників засобами медіаосвіти в аспекті соціокультурних орієнтацій учнів
Автор обґрунтовує необхідність патріотичного виховання старшокласників як в теоретичному, так і в практичному аспектах: визначає особливості змісту і форм виховної роботи в контексті медіа-освіти; аналізує результати соціокультурних вимірів учнів з урахуванням зазначених у статті позицій
ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ МЕДІАОСВІТИ В АСПЕКТІ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ОРІЄНТАЦІЙ УЧНІВ
Кузьміч Тетяна Олександрівна (м. Херсон)
Патріотичне виховання старшокласників засобами медіаосвіти в аспекті соціокультурних орієнтацій учнів
Автор обґрунтовує необхідність патріотичного виховання старшокласників як в теоретичному, так і в практичному аспектах: визначає особливості змісту і форм виховної роботи в контексті медіа-освіти; аналізує результати соціокультурних вимірів учнів з урахуванням зазначених у статті позицій
«Ave, Skovoroda! Ідемо за Сковородою!»
Програма авторського елективного спецкурсу з медіаосвітнім компонентом
для учнів9(10,11 )класів загальноосвітніх навчальних закладів
Автори-укладачі:
Сагач Галина Михайлівна, доктор педагогічних наук, доктор теології, професор КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», академік АН Вищої Освіти України, академік4-х Міжнародних академій, проректор Всеукраїнського народного університету українознавства імені Григорія Сковороди, співзасновниця Інституту генези життя та Всесвіту
Кузьміч Тетяна Олександрівна, кандидат педагогічних наук,завідувач науково-методичної лабораторії управління загальноосвітніминавчальнимизакладамиКВНЗ«Херсонська академія неперервної освіти»
Програма авторського елективного спецкурсу з медіаосвітнім компонентом
для учнів9(10,11 )класів загальноосвітніх навчальних закладів
Автори-укладачі:
Сагач Галина Михайлівна, доктор педагогічних наук, доктор теології, професор КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», академік АН Вищої Освіти України, академік4-х Міжнародних академій, проректор Всеукраїнського народного університету українознавства імені Григорія Сковороди, співзасновниця Інституту генези життя та Всесвіту
Кузьміч Тетяна Олександрівна, кандидат педагогічних наук,завідувач науково-методичної лабораторії управління загальноосвітніминавчальнимизакладамиКВНЗ«Херсонська академія неперервної освіти»
файл:
Скачать 257 Кб
Кузьмич Т.А.
Проблемы гражданского становления личности в педагогическом наследии В. Сухомлинского
Актуальность гражданского воспитания молодежи сегодня остро осознается украинским обществом. Это отражено в Проекте Концепции национально-патриотического воспитания детей и молодежи, где подчеркивается, что современный гражданский воспитательный идеал – это высоконравственный, творческий, компетентный гражданин Украины, принимающий судьбу Отечества как свою личную, осознающий ответственность за настоящее и будущее своей страны, укорененных в духовных и культурных традициях многонационального народа Украины[4]. Воспитание активной гражданской позиции ориентировано на достижение определенного идеала, т.е. образа человека, имеющего приоритетное значение для общества.
Проблемы гражданского становления личности в педагогическом наследии В. Сухомлинского
Актуальность гражданского воспитания молодежи сегодня остро осознается украинским обществом. Это отражено в Проекте Концепции национально-патриотического воспитания детей и молодежи, где подчеркивается, что современный гражданский воспитательный идеал – это высоконравственный, творческий, компетентный гражданин Украины, принимающий судьбу Отечества как свою личную, осознающий ответственность за настоящее и будущее своей страны, укорененных в духовных и культурных традициях многонационального народа Украины[4]. Воспитание активной гражданской позиции ориентировано на достижение определенного идеала, т.е. образа человека, имеющего приоритетное значение для общества.
файл:
Скачать 28 Кб
Учися, дитино, бо вчитися треба!
Учися, голубко, хай розум не спить,
Хай серце, і воля, і дух росте в силу,
Хай книжка розкрита любові навчить.
файл:
Скачать 4 Мб
Громадянське
виховання – процес формування громадянськості як інтегрованої якості
особистості, що дає людині відчувати себе морально, соціально,
політично, юридично дієздатною та захищеною. Воно покликане виховувати
особистість чутливою до свого оточення, залучати її до суспільного
життя, в якому права людини є визначальними.
файл:
Скачать 133 Кб
МАТЕРІАЛИ
ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ
НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ
У двох частинах
16-17 квітня 2015 року
Херсон
Збірник містить матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції
«Виховання особистості : національно-патріотичний вимір. У працях
авторів розглянуто теоретико-методологічні засади формування в
особистості ціннісного ставлення до держави та суспільства; технології
розбудови виховного простору освіти як чинника соціалізації
підростаючого покоління; виховний потенціал волонтерського руху в
Україні у кризових ситуаціях; актуалізацію виховних ідей В. О.
Сухомлинського у громадянському, патріотичному зростанні сучасної
молоді; підготовку педагогічних працівників до виховання
громадянина-патріота: досвід, реалії, перспективи.
файл:
Скачать 4 Мб
Методичні рекомендації
до проведення тематичних уроків, лекцій, бесід присвячених пам'яті Героїв Небесної Сотні, які загинули на Майдані для загальноосвітніх та позашкільних закладів Херсонської області
до проведення тематичних уроків, лекцій, бесід присвячених пам'яті Героїв Небесної Сотні, які загинули на Майдані для загальноосвітніх та позашкільних закладів Херсонської області
файл:
Скачать 96 Кб
Немає коментарів:
Дописати коментар