Освітні програми


Програма постійно-діючого психолого-педагогічного семінару для вчителів "Майстреність педагогів в організації патріотичного виховання учнів"
Схвалено засіданням кафедри теорії і методики виховання Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради (протокол № 1 від 18 січня 2017 року)
Укладачі:
Падалко О.В. - заступник директора з навчально-виховної роботи Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Нижньосірогозької районої ради
Хижняк О.Ю. - практичний психолог Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Нижньосірогозької районої ради
файл:
Скачать 180 Кб
 
 
ПРОГРАМА ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Київ - 2014 рік
Автори:
Бех І.Д. доктор психологічних наук, дійсний член АПН України, директор Інституту проблем виховання АПН України;
Чорна К.І. кандидат педагогічних наук, завідуюча лабораторією морального та етичного виховання Інституту проблем виховання АПН України

Резолюція районної науково-практичної конференції «Виховання особистості: національно-патріотичний вимір»

файл:
Скачать 442 Кб

Дана розробка – орієнтовна. Педагог може за власним бажанням вносити зміни щодо структури та змісту проекту, доповнювати його власними напрацюваннями.
За змістом даний творчий проект «Паросток» є інформаційно-ігровим. До його складу входять три основні розділи, або модулі: 1. Формування життєво-важливих вмінь та навичок; 2. Патріотичні складові; 3. Екологія. Кожний із розділів ділиться на дві частини: теоретичну та ігрову.
файл:
Скачать 352 Кб
 
Виховання громадянина - патріота
як актуальний суспільний виклик
Громадянськість –це єдність думок, почуттів та діяльності.
Коли ми залучаємо вихованців до суспільно-корисної праці, важливо, що б вони усвідомлювали, що їхня діяльність це не гра, а дуже важлива річ, яка потрібна суспільству.
файл:

Розвиток системи національно-патріотичного виховання учнів у
загальноосвітньому навчальному закладі : із досвіду роботи обласного
опорного закладу освіти Гнідинської загальноосвітньої школи І-ІІІ
ступенів імені Петра Яцика Бориспільського району / автори-укладачі
Н.Г.Кудько, Л.В.Микитюк. – Біла Церква : КОІПОПК, 2013. – 96 с.

файл:

ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ: НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНИЙ ВИМІР (Нижні Сірогози)
матеріали районної науково-практичної конференції
файл:
План роботи Ресурсного центру національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді «Патріот» у 2016 р.
файл:
Скачать 16 Кб

 
Досвід роботи заступника директора з НВР Червонопартизанської ЗОШ І-ІІІ ступенів Нижньосірогозької районної ради ГРИСЕНКО НАТАЛІЇ СЕРГІЇВНИ
Провідною ідеєю педагогічного досвіду заступника директора з навчально-виховної роботи Червонопартизанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Грисенко Наталії Сергіївни є творчий пошук, спрямований на впровадження національних традицій, відродження української культури, звичаїв народу, утвердження патріотизму і національної гордості, виховання кращих моральних якостей людини, формування здорового способу життя.
Інформація про досвідРецензія на опис досвіду
Матеріали досвіду:
Візитка
Портфоліо
Презентація
Літературно-музична композиція пам'яті жертв голодомору
Літературно-музична композиція "Земний уклін тобі, солдате України"
Урок мужності "Хоробрі серця"
Веселий сільській ярмарок
 
У ході дослідження визначалося ставлення молоді до загальнонаціональної ідеї
як об'єднуючого чинника у вихованні патріотизму; досліджувався рівень знань
студентів, інших верств молоді про історію України як базу для формування
позитивної свідомості, гордості за свою землю, історичне минуле; визначалися
моральні цінності молоді в нинішніх умовах, рівень зневіри молодих людей щодо
держави як гаранта їх прав.

файл:
Скачать 109 Кб

УДК 37.035.6 В. М. Гарнійчук, м. Київ
СФОРМОВАНІСТЬ ПАТРІОТИЗМУ СТАРШИХ
ПІДЛІТКІВ НА ЕТАПІ СТАНОВЛЕННЯ
УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ: КОМПОНЕНТИ,
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ
Обґрунтовано актуальність проблеми патріотизму старших під-
літків для сучасного процесу державотворення. Визначено компоненти,
критерії та показники сформованості патріотизму цієї групи дітей.
Висвітлено інтегративні компоненти патріотизму старших підлітків,
визначені через ціннісні ставлення: до Батьківщини, до народу та до себе
як громадянина-патріота незалежної України. Виокремлено три кри-
терії вихованості патріотизму старших підлітків: емоційно-мотива-
ційний, когнітивний, діяльнісний.
Ключові слова: патріотизм, ціннісні ставлення, компоненти, кри-
терії, показники.
файл:
Скачать 118 Кб

ПОЛОЖЕННЯ
про міські опорні заклади освіти

1. Загальні положення
1.1. Цим Положенням визначені умови надання навчальному закладу статусу міського опорного закладу освіти, його наукове, нормативно-правове, фінансове та організаційне забезпечення.
1.2. Районний (міський) опорний заклад освіти є взірцевим (передовим) навчальним закладом щодо організації освітнього процесу з проблеми національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді, апробації та впровадження інноваційних технологій, розробки науково-методичного та навчально-методичного забезпече­ння реалізації Концепції національно-патріотичного виховання, базою для підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
1.3. Діяльність опорного закладу освіти базується на науковому аналізі сучасної педагогічної теорії і практики та відповідає загальним тенденціям, цілям, напрямам і перспективам розвитку національної та регіональної системи освіти.
1.4. Заклад освіти, якому надано статус опорного, у своїй діяльності керується Законами України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про дошкільну освіту", "Про позашкільну освіту", Положенням про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, Положенням про загально­освітній навчальний заклад, цим Положенням і власним Статутом.
файл:
Скачать 24 Кб
УДК37.017.4
ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ МЕДІАОСВІТИ В АСПЕКТІ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ОРІЄНТАЦІЙ УЧНІВ
Кузьміч Тетяна Олександрівна (м. Херсон)
Патріотичне виховання старшокласників засобами медіаосвіти в аспекті соціокультурних орієнтацій учнів
Автор обґрунтовує необхідність патріотичного виховання старшокласників як в теоретичному, так і в практичному аспектах: визначає особливості змісту і форм виховної роботи в контексті медіа-освіти; аналізує результати соціокультурних вимірів учнів з урахуванням зазначених у статті позицій

«Ave, Skovoroda! Ідемо за Сковородою!»
Програма авторського елективного спецкурсу з медіаосвітнім компонентом
для учнів9(10,11 )класів загальноосвітніх навчальних закладів
Автори-укладачі:
Сагач Галина Михайлівна, доктор педагогічних наук, доктор теології, професор КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», академік АН Вищої Освіти України, академік4-х Міжнародних академій, проректор Всеукраїнського народного університету українознавства імені Григорія Сковороди, співзасновниця Інституту генези життя та Всесвіту
Кузьміч Тетяна Олександрівна, кандидат педагогічних наук,завідувач науково-методичної лабораторії управління загальноосвітніминавчальнимизакладамиКВНЗ«Херсонська академія неперервної освіти»
файл:
Скачать 257 Кб
 
Кузьмич Т.А.
Проблемы гражданского становления личности в педагогическом наследии В. Сухомлинского
Актуальность гражданского воспитания молодежи сегодня остро осознается украинским обществом. Это отражено в Проекте Концепции национально-патриотического воспитания детей и молодежи, где подчеркивается, что современный гражданский воспитательный идеал – это высоконравственный, творческий, компетентный гражданин Украины, принимающий судьбу Отечества как свою личную, осознающий ответственность за настоящее и будущее своей страны, укорененных в духовных и культурных традициях многонационального народа Украины[4]. Воспитание активной гражданской позиции ориентировано на достижение определенного идеала, т.е. образа человека, имеющего приоритетное значение для общества.
файл:
 
 
Учися, дитино, бо вчитися треба! Учися, голубко, хай розум не спить, Хай серце, і воля, і дух росте в силу, Хай книжка розкрита любові навчить.
файл:
 
 
Громадянське виховання – процес формування громадянськості як інтегрованої якості особистості, що дає людині відчувати себе морально, соціально, політично, юридично дієздатною та захищеною. Воно покликане виховувати особистість чутливою до свого оточення, залучати її до суспільного життя, в якому права людини є визначальними.
файл:
Скачать 133 Кб
 
 
МАТЕРІАЛИ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ У двох частинах 16-17 квітня 2015 року Херсон Збірник містить матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції «Виховання особистості : національно-патріотичний вимір. У працях авторів розглянуто теоретико-методологічні засади формування в особистості ціннісного ставлення до держави та суспільства; технології розбудови виховного простору освіти як чинника соціалізації підростаючого покоління; виховний потенціал волонтерського руху в Україні у кризових ситуаціях; актуалізацію виховних ідей В. О. Сухомлинського у громадянському, патріотичному зростанні сучасної молоді; підготовку педагогічних працівників до виховання громадянина-патріота: досвід, реалії, перспективи.
файл:

МАТЕРІАЛИ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ У двох частинах 16-17 квітня 2015 року Херсон Збірник містить матеріали всеукраїнської науково-методичної конференції «Виховання особистості : національно-патріотичний вимір. У працях авторів розглянуто теоретико-методологічні засади формування в особистості ціннісного ставлення до держави та суспільства; технології розбудови виховного простору освіти як чинника соціалізації підростаючого покоління; виховний потенціал волонтерського руху в Україні у кризових ситуаціях; актуалізацію виховних ідей В.О. Сухомлинського у громадянському, патріотичному зростанні сучасної молоді; підготовку педагогічних працівників до виховання громадянина-патріота: досвід, реалії, перспективи.
файл:
Методичні рекомендації
до проведення тематичних уроків, лекцій, бесід присвячених пам'яті Героїв Небесної Сотні, які загинули на Майдані для загальноосвітніх та позашкільних закладів Херсонської області
файл:
Скачать 96 Кб

Немає коментарів:

Дописати коментар